کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: دوست نداشتم از تیم پدیده جدا شوم و دلایلی زیادی باعث شد تا در این تیم بمانم.

محمدحسین مرادمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تمدید قراردادش با باشگاه پدیده گفت: من پدیده را مثل خانه خودم می‌دانم و در این چهار سال که در پدیده بازی کردم، خیلی راحت بودم. خیلی از اتفاقاتی که در این چند سال در پدیده برایم رخ داد حتی در زندگی‌ام تأثیرگذار بود و دوست نداشتم اینجا را راحت از دست بدهم. دلایل زیادی چه از لحاظ شخصی و چه از لحاظ فوتبالی وجود داشت تا در پدیده بمانم،

«انتخاب گل‌محمدی تصمیم مرا برای ماندن در پدیده محکم‌تر کرد»، وی با بیان این جمله یادآور شد: ما در سال گذشته روزهای خوب و بدی را تجربه کردیم. در نیم‌فصل اول همه چیز خوب بود، ولی در نیم‌فصل دوم بدترین اتفاقات ممکن رخ داد و همت بچه‌ها و کمک خدا بود که تیم جمع و جور شد تا در لیگ برتر بمانیم. امیدوارم که امسال سال متفاوتی برای پدیده باشد و مشکلات گذشته را احساس نکنیم.

مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان در پایان خاطرنشان کرد: مطمئناً پدیده راه خودش را پیدا خواهد کرد، چرا که این تیم در لیگ برتر هویت پیدا کرده است. ما تلاش می‌کنیم تا روزهای خوبی برای پدیده در راه باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.