یک روزنامه چینی از هزینه‌های سفر هواداران فوتبال این کشور به روسیه جهت تماشای دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال و تعداد تقریبی آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گلوبال تایمز چین، حداقل ۱۰۰ هزار هوادار فوتبال از چین در روزهای آینده به روسیه سفر می‌کنند تا شاهد دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ باشند. بسیاری از آنها حاضر به پرداخت هزینه‌های گزافی شدند تا به صورت مستقیم با حضور در ورزشگاه‌ها بازی‌های این رقابت‌ها را تماشا کنند. یکی از هواداران چینی در دفتر گردشگری سی‌تریپ چین ۸۵۰ هزار یوآن چین معادل ۱۳۲ هزار دلار پرداخت کرد تا عازم روسیه شود.

ژیااو با، یکی از هوادار چینی در رابطه با سفر به روسیه به گلوبال تایمز گفت: جام جهانی قبلی (۲۰۱۴ برزیل) در نیمکره جنوبی زمین برگزار شد اما این‌ بار محل برگزاری این رقابت‌ها در نزدیکی چین است. بنابراین بسیاری از هزینه‌ها شامل سفر، اقامت و تماشای بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بسیار کمتر از دوره گذشته خواهد بود.

تیم ملی فوتبال چین در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور ندارد اما هواداران فوتبال این کشور در صدر رده‌بندی بیشترین مشتاقان تماشای این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.