مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد اولویت این باشگاه شناسایی و جذب بازیکنان بومی خواهد بود.

امیر سلطانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از انتخاب صمد مرفاوی به عنوان سرمربی اظهار داشت: مرفاوی به اهواز آمده و کارش را شروع کرده است. فعلا مرحله نخست تست‌گیری از بازیکنان لیگ یکی برگزار شده و قرار است شنبه مرحله دوم این کار انجام شود. در کل قرار است باشگاه در ۴ مرحله از بازیکنان تست بگیرد.

وی راجع به اینکه گفته می‌شود مالکیت گروه ملی به بانک ملی واگذار شده, گفت: این مسائل هیچ ارتباطی به باشگاه ندارد و به سیستم مدیریتی کلان گروه ملی و بانک ملی برمی‌گردد. باشگاه کار خودش را انجام می‌دهد و تصمیماتی که تاکنون گرفته شده کماکان پابرجا خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا با بازیکنان تسویه حساب شده است یا خیر, عنوان کرد: فعلا به کارخانه درخواست داده‌ایم تا بتوانیم به بازیکنان پرداختی داشته باشیم و با آنها تسویه حساب کنیم.

سلطانی در خصوص اظهارات عبدالله ویسی که گفته بود او مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان نیست, عنوان کرد: من هیچ نظری درباره حرف‌های ایشان ندارم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در واکنش به اینکه آیا مرفاوی لیست بازیکنانش را در اختیار باشگاه گذاشته است, خاطرنشان کرد: مرفاوی لیستی به ما ارائه نداده و فعلا کار‌های تست‌گیری در حال انجام است تا ببینیم در این مرحله چه بازیکنانی به تیم اضافه می‌شوند. اگر بازیکنان مورد نیاز از این تست‌ها تامین شود که هیچ، در غیر این‌‌صورت از مرفاوی لیست خواهیم گرفت تا برای جذب بازیکن اقدام کنیم. امسال هدف‌مان این است که به بازیکنان بومی خوزستان فرصت دهیم تا این شانس را داشته باشند که خودشان را نشان دهند و در صورت اثبات توانایی‌های‌شان به تیم راه پیدا کنند و در ادامه به باشگاه‌های دیگر بروند تا برای باشگاه نیز درآمدزایی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در رابطه با جدایی برخی از بازیکنان این تیم از جمله یونس دلفی گفت: تاکنون هیچ درخواست کتبی‌ برای هیچ بازیکنی به باشگاه نیامده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.