کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دوران ۲۲ ساله کاپیتان اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا در میان اشک‌ها و تشویق‌های هواداران این تیم به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین سکانس از دوران اسطوره شدن آندرس اینیستا در بارسلونا، شب گذشته با حضور او در آخرین بازی تیمش در فصل ۱۸-۲۰۱۷ لالیگا ضبط شد و به این ترتیب هافبک دوست داشتنی آبی‌و‌اناری‌ها به عنوان یک اسطوره نوکمپ را ترک کرد تا خودش را برای تجربه‌ای جدید در آخرین سال‌های دوران بازیگری‌اش آماده کند.

اینیستا که در دوران بازیگری‌اش در نوکمپ تمام جام‌های ممکن در رده باشگاهی و ملی را برده است، در دقیقه ۸۲ بازی جای خود را به پاکو آلکاسر داد و در میان تشویق گسترده هوادارانی که شمار زیادی از آنها احساساتی و چشمان‌شان غرق در اشک بود، آخرین حضورش روی چمن نوکمپ را به پایان رساند.

نه تنها باشگاه بارسلونا بلکه هواداران برای قدردانی از زحمات ۲۲ ساله محصول آکادمی لاماسیا روز خاصی را برای او ساختند که دیدن تصاویر آن خالی از لطف نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.