دبیرکل فدراسیون فوتبال در اردوی تیم ملی نوجوانان ایران حاضر شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،محمدرضا ساکت شنبه شب با حضور در هتل پردیس کرج با اعضای تیم ملی نوجوانان ایران دیدار و گفت و گو کرد.

وی در جریان این دیدار،ضمن تمجید از روند برپایی اردوهای تیم ملی نوجوانان عنوان کرد:جا دارد در آستانه سفرتان به کشور چین و در آخرین ساعات حضور در کشورمان،بهترین سلام ها و درودهای ریاست محترم فدراسیون به همراه اعضای هیات رییسه را نثار کادر فنی شایسته و بازیکنان متعصب تیم ملی نوجوانان کنم.این روزها،تب جام جهانی در سرتاسر کره خاکی بالا رفته اما واقعیت این است که فوتبال ما پس از این رقابت ها،میدان های حساس دیگری را هم در پیش دارد که مسابقات آسیایی نوجوانان در مالزی از آن جمله است.لذا با اطمینان می گویم فدراسیون فوتبال،تیم ملی نوجوانان را فراموش نکرده و همه برای تجدید افتخارات این تیم پرافتخار،لحظه شماری می کنیم.

وی ادامه داد:قبلا و هنگامیکه این تیم پرانگیزه و مصمم از دور مقدماتی رقابت ها،به مرحله نهایی صعود کرد در همین هتل دقایقی با شما عزیزان هم کلام شدم.دوباره می خواهم تکرار کنم که هرآنچه در کلام معلم و مربی بزرگ تان آقای عباس چمنیان می شنوید،توشه ای ارزشمند بر ۱۵ تا ۲۰ سال آینده تان در عرصه حرفه ای خواهد بود.سعی کنید به آنچه از جانب ایشان ارائه می شود،با همه وجود توجه کنید و به کار بندید.شما می بایست قدر خودتان را بدانید و بدانید که حالا نگاه یک کشور به تلاش و کوشش تان است.

ساکت خاطرنشان کرد:امشب قبل از اینکه با شما دیدار کنم،دقایقی با کادر فنی محترم تیم صحبت کردم.سرمربی تیم جمله بسیار مهمی بیان کردند که این تیم،از تیمی که در آسیا نایب قهرمان شد و در جهان به جمع ۸ تیم برتر راه یافت برتر و بهتر است.بی شک چنین اظهارنظری،نشان دهنده پیشرفت قابل توجه تیم ملی نوجوانان است.از هم اکنون به آوردگاه مالزی سلام می کنیم و می دانیم شما بهترین ها را رقم خواهید زد.

پیش از اظهارات دبیرکل فدراسیون فوتبال،عباس چمنیان،سرمربی تیم ملی نوجوانان هم به ارائه گزارش مختصری از وضعیت اردوی این تیم پرداخت و بیان کرد:قرار ما با اعضای تیم،قهرمانی آسیا و حضور در جمع ۴ تیم برتر جهان است.

تورنمنت چهارجانبه چین با حضور تیم های ملی فوتبال نوجوانان ایران، چین، ژاپن و قرقیزستان از ۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در چین برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.