کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

شاگردان برانکو در مقابل الجزیره امارات شکست خوردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز دور رفت مرحله یک هشتم نهاییرقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس ایران دوشنبه شب در اماراتمهمان تیم الجزیره بود که این دیدار حساس در نهایت با برتری ۳-۲ اماراتی ها خاتمه یاف.

بازی با برتری قرمز پوشان آغاز شد و آن ها با اتکا به خط هافبکفیزیکی و قوی خود بازی را در اختیار داشتند و صاحب موقعیت های قابل توجهی هم شدند.الجزیره که چیزی برای ارائه در حمله نداشت، به دنبال دفاع و حفظ نتیجه تساوی بوداما مقاومت تیم میزبان دو دقیقه مانده به پایان نیمه اول شکست. در دقیقه ۴۳ نفوذتند و تیز وحید امیری از سمت چپ و ارسال دقیق او با ضربه سر محکم و زیبای علیعلیپور همراه شد تا توپ به قعر دروازه علی خصیف برود و نماینده ایران در نیمه اولبه برتری برسد.

نمایش خوب پرسپولیس در نیمه اول، در نیمه دوم ادامه نیافت و در دقیقه۵۲ این تیم با اشتباه شجاع خلیل زاده در خط دفاعی، دروازه خود را با ضربه علیمبخوت باز شده دید. الجزیره پس از گل تساوی هم تیم برتر زمین بود و حتی ورودبازیکنانی نظیر گادوین منشا و بشار رسن نتوانست تغییری در این روند ایجاد کند تااینکه رومارینیو در دقیقه ۷۷ توانست برای بار دوم با عبور از خط دفاعی پرسپولیسدروازه این تیم را فرو بریزد.

این گل اما پایان بازی نبود و پرسپولیس توانست در دقیقه ۸۲ صاحب یکضربه پنالتی شود. ابتدا علی خصیف ضربه منشا را مهار کرد اما داور دستور تکرارپنالتی را داد تا این مهاجم پرسپولیس این بار از روی نقطه پنالتی دروازه اماراتیها را باز کند و پرسپولیس را از شکست نجات دهد.

در حالی بازی با همین نتیجه تساوی رو به پایان بود، تیم الجزیره امارات موفق شد در دقیقه ۹۵ روی یک سانتر و با یک ضربه سر، به گل برتری برسد و بازی را ۳-۲ ببرد تا کار پرسپولیس برای صعود به مرحله بعد سخت شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )