کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم پرسپولیس گفت: هدف ما قهرمانی با پرسپولیس بود و اینکه چه کسی آقای گل شود چندان هم نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی علیپور پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل سپیدرود رشت در ورزشگاه آزادی گفت: یک فصل سخت و پرتلاش را پشت سر گذاشتیم و توانستیم در پایان به قهرمانی دست پیداکنیم.

وی تاکید: در این قهرمانی خیلی ها سهیم بودند خصوصا هوادارانمان که هرگز ما را تنها نگذاشتند و در تمام بازیهایمان چه در شهرستان و چه در تهران کنار ما بوده و ما را مورد حمایت خود قرار دادند.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که امسال گل های زیادی را برای پرسپولیس به ثمر رساندید گفت: هدف همه ما قهرمانی بود و اینکه چه کسی آقای گل شود خیلی مهم نیست. ما از ابتدای فصل یک هدف داشتیم، آن را دنبال کردیم و در پایان هم به آن دست پیدا کردیم و خوشحالم که توانستیم امشب با پیروزی در آخرین دیدارلیگ هفدهم دل هوادارانمان را بیشتر شاد کنیم.

علیپور تصریح کرد: قهرمانی در لیگ هفدهم دیگر تمام شد و حالا باید به فکر بازیهای لیگ قهرمانان باشیم و بتوانیم در دو دیدار رفت و برگشت حریفمان را شکست داده و به دور بعد صعود کنیم و اگر خدا بخواهد در پایان، جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

مهاجم پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولین ما را فراموش نکنند و حالا که لیگ به پایان رسیده ما را نیز به فراموشی نسپارند و با برطرف مشکلات بازیکنان، خصوصا مسائل ملی شرایطی را فراهم کنند تا فصل آینده هم پرسپولیس حضوری پرقدرت در لیگ داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.