کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتسال هدف تشکیل تیم ملی فوتسال «ب» را پشتوانه‌سازی برای تیم ملی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون،سید محمد ناظم الشریعه،سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان با آغاز اردوی انتخابی این تیم اظهار داشت: با توجه به اینکه برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای تیم ملی فوتسال داشته و قصد داریم تا پشتوانه سازی کنیم، اردوهای انتخابی یا همان اردوی تیم ملی «ب» را تشکیل داده و ۴۳ بازیکن را در سه مرحله اردو مد نظر خواهیم داشت.

وی افزود: تورنمنت‌های مختلفی برای بازیکنان در سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته‌ایم تا بازیکنانی که در این اردوها انتخاب می‌شوند در کنار بازیکنان با تجربه تمرینات خود را برگزار و تیم مقتدری را تشکیل دهیم. در مسابقات آسیایی و جهانی پرقدرت ظاهر شوند.

بازیکنان از عصر امروز (دوشنبه) زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال پیگیری می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.