رئیس‌جمهور موردویا از آمادگی کامل شهر سارانسک برای میزبانی از دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت موردویا، نخستین بازی آزمایشی ورزشگاه سارانسک با رویارویی تیم‌های موردویا و زنیت ایژه‌فسک برگزارشد. ۱۹ هزار تماشاگر به همراه مقامات ارشد دولت روسیه از جمله رئیس‌جمهور موردویا و معاون نخست‌وزیر این کشور در ورزشگاه تازه‌ساخت سارانسک حضور یافتند.

ولادیمیر ولکوف، رئیس‌جمهور موردویا در کمتر ۲ ماه به آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: ما شهر سارانسک را مهیای این رقابت‌ها کردیم و اصلی‌ترین کار ما مربوط به ورزشگاه موردویا بود. سایر کارها طبق برنامه انجام شده و شهر سارانسک از هم‌اکنون آماده میزبانی از دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. تمامی هتل‌ها و اماکن اقامتی را مورد بررسی قرار دادیم و مشکلی وجود ندارد. ورزشگاه موردویا نیز در نخستین بازی آزمایشی مورد ارزیابی کامل قرار گرفت و خوشبختانه همه‌چیز موفقیت‌آمیز بود.

ویتالی موتکو، معان نخست‌وزیر روسیه نیز ضمن اعلام آمادگی کامل شهر سارانسک برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال از تحیول ورزشگاه این شهر به باشگاه موردویا پس از پایان این رقابت‌ها خبر داد.

ورزشگاه موردویا در شهر سارانسک میزبان دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شامل پرو با دانمارک، کلمبیا با ژاپن، ایران با پرتغال (۴ تیر) و پاناما با تونس خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.