تیم فوتبال پرسپولیس تهران با قرار گرفتن در جایگاه نخست گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا به کار خود در مرحله گروهی این مسابقات پایان داد.

به گزار خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با غلبه بر تیم السد قطر نه تنها شکست در اولین هفته این مسابقات مقابل تیم قطری را جبران کرد، بلکه توانست بعنوان تیم نخست در گروه خود دست پیدا کرده و با اقتدار راهی مرحله بعدی مسابقات شود. در بین بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس، ۳ بازیکن دارای بیشترین دقایق بازی هستند.

محمد انصاری، سید جلال حسینی و علیرضا بیرانوند ۳ بازیکنی هستند که نه تنها در هر ۶ بازی مرحله گروهی این دوره از بازی ها در ترکیب ثابت سرخ پوشان قرار گرفتند، بلکه در تمام بازی ها ۹۰ دقیقه کامل بازی کردند و با ثبت ۵۴۰ دقیقه بازی آسیایی از دیگر سرخ پوشان پیشی گرفتند. علی علیپور، حسین ماهینی، سیامک نعمتی، وحیدامیری و کمال کامیابی نیا دیگر سرخ پوشانی هستند که در هر ۶ بازی این تیم به میدان رفتند.

از نظر تعداد بازی محسن مسلمان با تنها حضور در یک بازی کمترین تعداد بازی آسیایی را برای پرسپولیس دارد. اما به لحاظ محاسبه دقایق بازی شایان مصلح که در دقایق انتهایی ۳ بازی به میدان رفت، با مجموع ۱۰ دقیقه حضور در ترکیب سرخ پوشان کمترین دقایق بازی آسیایی را به خود اختصاص داده است.

محسن مسلمان با ۲۲ دقیقه بازی و بشار رسن با ۳۱ دقیقه بازی و ۴ بار حضور در میدان دیگر بازیکنانی هستند که کمترین دقایق حضور در تیم پرسپولیس را دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.