کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

خبر تلخ آسیب دیدگی محسن ربیع خواه حسابی حال هواداران پرسپولیس را گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تقریبا بیشترهواداران پرسپولیس تا بحث انتقاد می شد، لب به نقد محسن ربیع خواه می گشودند. اینبازیکن را سوگلی برانکو می نامیدند و به او می تاختند. بارها و بارها این انتقادوجود داشت تا سه روز قبل که اعلام شد ربیع خواه رباط صلیبی پاره کرده است و اقلا ۶ماهی دور از فوتبال است.

چیزی که خواسته شان بود و شاید گروهی برایش دعامی کردند، فارغ از اینکه آنالیزها نشان می داد ربیع خواه در تاکتیک برانکو یاریاثرگذار است، به یکباره بدل شدند به متن های در ستایش این بازیکن. حالا همانتمسخرکنندگان افتاده اند به تمجید و تعریف از این بازیکن. شاید اگر در انتقادهایمان کمی منطقی تر باشیم، بعد از یک رخداد تلخ، دنبال قدیس سازی هم نمی رویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.