سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان با اشاره به دیدار با استقلال تهران گفت: برای این بازی به جایگاه جدولی خودمان و حریف توجه نمی‎کنیم، فقط به دنبال یک بازی و نتیجه آبرومند هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران که این روزها در اوج دوران آمادگی قرار داشته و در ایران و آسیا هماوردی برای خود نمی بینید، در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف تیمی می رود که گرچه هنوز روی کاغذ شانس بقا دارد، اما پر واضح است که این تیم عملا سقوط کرده و شانس آن برای بقا در لیگ برتر معادل صفر است. بعد از رفت و آمدهای فراوان روی نیمکت سیاه جامگان سرانجام در آخرین روزهای سال ۹۶ داود مهابادی با علم به قطعی بودن سقوط این تیم دست به ریسک بزرگی زد و هدایت آن را پذیرفت.

سرمربی تیم سیاه جامگان در آستانه دیدار با استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط ایده آل آبی پوشان اظهار داشت: بی تردید استقلال این روزها بهترین و آماده ترین تیم ایران و حتی یکی از بهترین‌های غرب آسیا است. لازم نیست من از جایگاه این تیم تعریف کنم نتایجی که در لیگ برتر و آسیا به دست می‌آورد آن را نشان می‌دهد. سیاه جامگان به هیچ وجه بازی ساده‌ای را در مشهد در پیش ندارد.

وی با اشاره به شرایط تیمش گفت: نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. واقعیت این است که سیاه جامگان از کمترین شانس برای بقا برخوردار است. این شانس در حد صفر پایین است. استقلال اما برای نایب قهرمانی تلاش می کند و از همین رو به امتیازات این بازی نیاز مبرم دارد. اما ما برای این بازی نه به جایگاه خودمان در جدول نگاه می کنیم و نه به جایگاه و موقعیت حریفمان در جدول توجه داریم. فقط همه سعی مان را برای ارائه یک بازی آبرومند و کسب یک نتیجه آبرومند مقابل بهترین تیم ایران انجام می‌دهیم.

مهابادی در پایان گفت: از جمله اهدافی که برای این بازی داریم میدان دادن به بازیکنان جوان و آینده دار تیم سیاه جامگان است. این بازی می‌تواند به اندازه چند سال بازی در لیگ برتر برای بازیکنان جوان تیم سیاه جامگان تجربه به جای بگذارد و ما نمی‌خواهیم از این فرصت به راحتی بگذریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.