کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

محاسبات فیفا نشان می‌دهد حضور هر بازیکن در جام جهانی حداقل ۱۳۰ هزار دلار آمریکا برای باشگاه مربوطه درآمدزایی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، با بالاگرفتن چالش بین تیم ملی فوتبال ایران و بعضی از باشگاه ها برای در اختیار گرفتن ملی پوشان، سایت فدراسیون فوتبال اقدام به انتشار درآمدهای باشگاه ها در صورت داشتن بازیکن در جام جهانی کرد.

بر اساس محاسبات فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تعهد و همکاری یک باشگاه در طول آماده‌سازی تیم‌های ملی درآمد خوبی را نصیب باشگاه‌ها می‌کند. در واقع هر بازیکنی که توسط کارلوس کی‌روش در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران قرار بگیرد به ازای هر روز ۸ هزار و ۵۳۰ دلار و به عبارتی تا پایان مرحله گروهی ۱۳۰ هزار دلار برای باشگاه مربوطه درآمد به همراه خواهد داشت.

برای مثال، محاسبه درآمد کسب شده توسط یک باشگاه بابت حضور بازیکنان در تیم ملی در طول جام جهانی:

یک بازیکن ۱۳۰ هزار دلار

دو بازیکن ۲۶۰ هزار دلار

سه بازیکن ۳۹۰ هزار دلار

چهار بازیکن ۵۲۰ هزار دلار

پنج بازیکن ۶۵۰ هزار دلار

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.