کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان تیم فوتبال سایپا، پیروزی این تیم مقابل پرسپولیس را به کارگران کارخانه سایپا تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزبه شاه‌علی‌دوست پس از پیروزی ۲ بر یک سایپا مقابل پرسپولیس، درباره صحنه مشکوک گل اول نارنجی‌پوشان اظهار داشت: فکر می‌کنم بهترین کسی که می‌توانست تصمیم بگیرد، کمک داور بود. خدا را شکر در این روز خوب، توانستیم به پیروزی دست یابیم. این برد را به کارگران کارخانه سایپا تقدیم می‌کنیم که شبانه‌روز برای تیم ما زحمت می‌کشند و امیدوارم این برد، پاداش خوبی برای آنها باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سایپا می‌تواند به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند یا خیر،‌ گفت: ما در این راستا تلاش می‌کنیم. چند هفته است که درگیر بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم و امیدوارم به این مهم دست یابیم.

بازیکن تیم سایپا درباره صحبت‌های درویش مدیرعامل این باشگاه که گفته بود مشکلات مالی سایپا برطرف شده است، تصریح کرد: درویش درست گفته و تا الان، تمام مطالبات اعضای تیم پرداخت شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.