سرمربی ژرمن‌ها می‌گوید شاگردانش در تقابل با سلسائو مرتکب اشتباهاتی شدند و همین باعث شد تا برزیل اعتماد به نفس پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یواخیم لو که شاگردانش پس از سه تساوی مقابل تیم‌های انگلیس، فرانسه و اسپانیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در دیدار دوستانه دیگری در ورزشگاه المپیک شهر برلین با نتیجه یک بر صفر مغلوب برزیل شدند، پس از این دیدار گفت: ما در این بازی شکست خوردیم، اما می‌توانیم از این شکست درس بگیریم و باید روی چهار یا پنج مورد به شدت کار کنیم.

وی با اشاره به شکست ۷ بر یک برزیل مقابل آلمان در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تأکید کرد: انتظار می‌رفت که برزیل با روح آسیب‌دیده‌اش با بهترین تیمش مقابل ما بازی کند و انگیزه بالایی هم برای این دیدار داشته باشند. در مقابل روز، روز ما هم نبود و مرتکب اشتباهات زیادی شدیم که همین باعث شد تا برزیل اعتماد به نفس پیدا کند و بر قدرتش افزوده شود.

یواخیم لو که نسبت به تساوی یک بر یک جمعه شب آلمان مقابل اسپانیا، برای این دیدار هفت تغییر در ترکیب اصلی تیمش به وجود آورده بود، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما چند بازیکن جوان را در این دیدار در ترکیب قرار دادیم که از این بازی درس‌هایی خواهند گرفت، اما در کنار این برخی بازیکنان به لحاظ حرکات بدنی خوب نبودند.

سرمربی تیم ملی آلمان همچنین با اشاره به مصدومیت کاپیتان تیمش از ناحیه مچ پا که در دقیقه ۶۸ مجبور شد جای خود را به نیکلاس زوله بدهد، گفت: فکر نمی‌کنم که مصدومیت بواتنگ جدی باشد یا اینکه از او ناحیه رباط دچار پارگی شده باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.