کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اوسین بولت تصمیم دارد به دنیای فوتبال وارد شود اما سرمربی دورتموند معتقد است برای ورود به فوتبال او کار زیادی در پیش دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیتر اشتوگر، سرمربی بروسیا دورتموند، معتقد است که اوسین بولت برای پیدا کردن شرایط برای بازی در بالاترین سطح فوتبال، باید کار زیادی انجام بدهد. بولت که با ۸ مدال المپیک، یکی از اسطوره های دو و میدانی است، روز گذشته به طور آزمایشی در تمرینات دورتموند حضور پیدا کرد.

اشتوگر تایید کرد که این ستاره جامائیکایی استعداد خوبی در فوتبال دارد اما برای اینکه بتواند در بالاترین سطح این رشته فعالیت کند، باید جنبه های مختلف بازی اش را بهبود ببخشد.

او به خبرنگاران گفت: «مسئله شیوه حرکت و جابجایی مطرح است اما مهمترین مسئله این است که او از کارش لذت برد. فکر می کنم او بااستعداد است اما اگر بخواهد در بالاترین سطح بازی کند، باید کارهای زیادی انجام بدهد. شرایط فیزیکی که او برای سایر ورزش ها نیاز دارد، کاملا با شرایط فیزیکی ای که برای فوتبال نیاز دارد، متفاوت است اما حضور او برای همه ما جالب بود. دیدار با آدمی مانند او و کار کردن با او بسیار دلچسب بود.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.