کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

وزیر امور خارجه انگلیس نرفتن تیم ملی فوتبال این کشور به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را ایده‌ای نادرست خواند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه ریانووستی روسیه، بوریس جانسون نرفتن تیم ملی فوتبال انگلیس به جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال را ایده‌ای بد و نادرست می‌داند.

ترزای می، نخست‌وزیر انگلیس هفته گذشته به دنبال مسمومیت سرگئی اسکریپال، افسر سابق اطلاعاتی روسیه و دخترش در لندن گفته بود که کشورش سطح هیئت اعزامی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را کاهش خواهد داد. مقامات ارشد و نمایندگان خانواده سلطنتی نیز به روسیه نخواهند رفت.

در این میان بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس در نشست کمیسیون روابط خارجی پارلمان انگلیس گفت: این ایده‌ای بسیار بد و نادرست است که بخواهیم ورزشکاران را مجازات کنیم. این اقدام می‌تواند تأسف‌برانگیز باشد. ما باید گفت‌وگوهای فشرده‌ای با روسیه جهت تأمین امنیت جام جهانی ۲۰۱۸ داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.