کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: از نحوه دویدن داور مالزیایی و برخورد با بازیکنان مشخص بود که او کاملا در سطح آماتوری قرار دارد.

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص عملکرد یعقوب داور اهل مالزی دیدار العین و استقلال که دو پنالتی به سود تیم اماراتی گرفت، اظهار داشت: داور مالزیایی علاوه بر اینکه در اجرای قوانین ضعیف بود، قدرت و مدیریت بسیار ضعیفی هم در زمین بازی از خودش نشان داد تا حدی که اجازه می‌داد بازیکنان، او را به سادگی لمس و حتی پرخاشگری کنند. این عمل یعنی اینکه داور صلاحیت قضاوت بازی را ندارد و نمی‌دانم چرا AFC این داور را برای این بازی بزرگ و مهم انتخاب کرد و فدراسیون فوتبال ایران حتماً باید به صورت کتبی اعتراض کند.

وی افزود: داور مالزیایی کلکسیونی از اشتباهات را به نمایش گذاشت. دقیقه ۸ باید به فرشید اسماعیلی باید به دلیل خطا روی شماره ۱۰ العین اخطار می‌داد. دقیقه ۳۰ در اعلام پرتاب اوت اشتباه کرد در حالی که استقلال باید پرتاب می‌کرد. دقیقه ۳۴ هم کمک داور دوم به اشتباه آفساید مهاجم استقلال تیام را اعلام کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان با اشاره به پنالتی اولی که داور اهل مالزی برای العین گرفت، گفت: دقیقه ۷۳ مهاجم العین با شبیه‌سازی خودش را روی مدافع استقلال خراب کرد و داور تحت تأثیر جو تماشاگران اعلام پنالتی کرد در صورتی که باید به مهاجم العین کارت زرد نشان می‌داد. دقیقه ۸۶ هم باز داور به دلیل اینکه کاملاً تمرکز خودش را از دست داده بود، به ضرر استقلال اعلام پنالتی کرد که تمام ورزشگاه و بازیکنان دو تیم را به حیرت وا داشت. در ادامه این داور آنقدر مشوش به نظر می‌رسید که خطای ورود بازیکنان به محوطه جریمه را قبل از ضربه پنالتی ندید در حالی که پنالتی باید تکرار می‌شد.

سلیمانی عنوان کرد: از نحوه دویدن داور مالزیایی و برخورد با بازیکنان مشخص بود که او کاملا در سطح آماتوری قرار دارد. در مجموع تیم داوری برای این بازی بزرگ بسیار کوچک بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )