تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به دنبال شکست دادن پیکان بودیم ولی نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، ارطغرول ساغلام عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری بعداز بازی تراکتور با پیکان شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی سپس با بیان اینکه آن طور که می‌خواستیم نتوانستیم بازی کنیم و باز هم روی بدشانسی، در دقایق اولیه گل خوردیم، گفت: قبل بازی امروز، هدف ما کسب پیروزی و جدا شدن از پایین جدول بود اما متاسفانه نتوانستیم.

ساغلام با تاکید بر اینکه باید در ادامه لیگ در نیمه پایینی جدول جدال کنیم، افزود: به دنبال پیروزی مقابل پیکان بودیم اما نشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به اینکه تیمش باید در ادامه لیگ این نتایج اخیر را جبران کند، ابراز داشت: امروز ما حتی از موقعیت‌های گلمان نیز نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم و با وجود ۹ نفره شدن پیکان، باز هم موفق نشدیم.

وی که بسیار از این نتیجه ناراضی و ناراحت بود گفت: امیدوارم هرگز چنین مسابقه‌ای نداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم این بازی آخرین مسابقه بد ما در این فصل باشد، گفت: بازیکنان ما امروز، حریف را دست کم گرفتند. اگر از این بازی درس بگیریم، می‌توانیم نتایج خوبی از این بازی بگیریم.

ساغلام همچنین با اشاره به اینکه باید مقابل الجزیره بازی‌ خوبی ارائه دهیم تا هواداران ما را ببخشند، گفت: باید از فکر اثرات منفی این بازی، دور شویم.

وی با اشاره به اینکه تیمش حقش شکست بود چراکه خوب بازی نکرد، افزود: در مقابل حق تیم پیکان پیروزی بود، این تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

ساغلام با اشاره به اینکه باید در بازی ها جدی باشیم و سخت کار کنیم، گفت: در این دوره پرفشار، نمی‌توانیم تمرینات زیادی انجام دهیم.

تیم تراکتورسازی امروز پنجشنبه در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال به مصاف پیکان رفت و با یک گل مغلوب این تیم شد، این در حالی بود که شاگردان جلالی ۹ نفره شده بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.