کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

باشگاه الغرافه قطر به خاطر تخلف المرخیه در دیدار روز گذشته آنها به فدراسیون فوتبال قطر شکایت کرد.

باشگاه الغرافه قطر به خاطر تخلف المرخیه در دیدار روز گذشته آنها به فدراسیون فوتبال قطر شکایت کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، سایت استاد الدوحه قطر خبر داد که باشگاه الغرافه رسما شکایتی را علیه المرخیه تنظیم کرد و مدعی شد که این تیم در بازی روز گذشته از ۶ بازیکن مقیم قطر استفاده کرده است و این اقدام آنها مخالف قانون فدراسیون فوتبال قطر است.

هر تیم قطری مجاز به استفاده ۵ بازیکن مقیم در لیگ هستند اما المرخیه از ۶ بازیکن مقابل الغرافه استفاده کرد. در صورت پذیرفته شدن شکایت الغرافه نتیجه بازی از ۳ بر ۲ به نفع المرخیه به نتیجه ۳ بر صفر برای الغرافه تغییر می‌کند.

مهدی طارمی در این برای برای الغرافه ۹۰ دقیقه بازی کرده بود ولی موفق به گلزنی نشده بود. الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا نیز رقیب تراکتورسازی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.