آبادان - نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: وزارت ورزش و جوانان به تعهد خود در خصوص پرداخت چهار میلیارد تومان اعتبار به منظور ساماندهی ورزشگاه جهان آرا در این شهر عمل کند.

عبداله سامری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به ضرورت نگاه ویژه مسئولان به ورزشگاه جهان آرای خرمشهر عنوان کرد: در دولت نهم بدون آنکه اعتباری برای این استادیوم پیش بینی شود اقدام به تخریب آن کردند، اما دولت فعلی مصمم به بهبود وضعیت این استادیوم است.

وی اظهار کرد: در این راستا مبلغ هشت میلیارد تومان به صورت مشارکت ۵۰ درصدی سازمان منطقه آزاد اروند و وزارت ورزش و جوانان به منظور اصلاح و ساماندهی این استادیوم پیش بینی شد؛ سازمان منطقه آزاد اروند سهم خود را پرداخت کرد، اما وزارت ورزش و جوانان تا این لحظه ریالی در این خصوص پرداخت نکرده است.

سامری تصریح کرد: به رغم انجام برخی فعالیت ها در این ورزشگاه اما هنوز روند ساماندهی این مجموعه ناتمام است و باید وزارت ورزش و جوانان هر چه سریع تر سهم تعهدی خود در پرداخت چهار میلیارد تومان اعتبار را انجام دهد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزش به ویژه فوتبال در آبادان و خرمشهر از جایگاه ویژه ای برخوردار است و سابقه تاریخی ورزش این دو شهر گواه این ادعاست، گفت: به رغم تنفیذ اختیارات وزارت ورزش به اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند ( شهرهای آبادان و خرمشهر ) اما این منطقه وضعیت خوبی در حوزه ورزش فوتبال ندارد و باید اختیارات هیئت فوتبال نیز به این اداره کل تنفیذ شود.

سامری افزود: در این زمان تیم فوتبال اروند کارون خرمشهر با نمایش بازی های خوب در مقابل حریفانش در صدر جدول لیگ دسته دو قرار دارد؛ این نیاز به حمایت و همراهی بیش از این دارد.

وی با اشاره به جریمه ۱۷۰ میلیون تومانی تعیین شده برای تیم اروند کارون خرمشهر اظهار کرد: اگر این میزان جریمه شکسته نشود به طور حتم بازیکنان قادر به انجام بازی نیستند چرا که مدیرعامل تیم با مشکلات عدیده ای مواجه است.

سامری با تاکید دوباره بر ضرورت نگاه ویژه به ورزش خرمشهر تصریح کرد: خرمشهر از دیر باز در رشته های مختلف ورزشی به ویژه بوکس، بسکتبال و ژیمناستیک مدال آور و سرآمد بوده است، ورزشکاران این شهر نیاز به حمایت دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.