کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

در شبی که ستاره‌های برزیلی و پرتغالی این روزهای فوتبال جهان رو در روی هم قرار می‌گیرند، لیورپول می‌خواهد در بندری دیگر کار را تمام کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب دوم دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا جایی برای نبرد ۲ تیم بندری از یک سو و ۲ گروه ثروتمند و مدعی از سوی دیگر است. طبیعتا از ساعت ۲۳:۱۵ امشب (چهارشنبه) همه نگاه‌ها به بازی رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.

رئال مادرید - پاری‌سن‌ژرمن؛ قمار غیرقابل پیش‌بینی فوق‌ستاره‌ها

رئال مادرید در شب سی و سومین هت‌تریک رونالدوی تازه ۳۳ ساله شده نتایج بد قبلی را به دست فراموشی سپرد و ضمن برتری ۵ بر ۲ مقابل میهمانش، سوسیه‌داد برای پاری‌سن‌ژرمن آماده خط و نشان کشید؛ پاری‌سن‌ژرمنی که همین الان جام قهرمانی لوشامپیونه را در دست دارد و با اختلاف نسبت به موناکو و مارسی می‌تازد، البته برد خفیف در بازی ابتدای هفته در لوشامپیونه کمی اما و اگر پیرامون تیم امری به وجود آورده است.

در شرایط فعلی خط حمله مخوف پاریسی‌ها با حضور امباپه، کاوانی، دی‌ماریا و البته نیمار برتری بسیار زیادی به خط دفاعی نابسامان رئال مادرید دارد. به شهادت بازی ابتدای هفته، نه راموس و نه سایر عناصر دفاعی تیم سفیدپوش، قدرت لازم را ندارند و این موضوع می‌تواند در برنابئو کار تیم مادریدی را سخت کند، البته وقتی بحث تجربه و شخصیت قهرمانی پیش کشیده می‌شود، قطعا رئال مادرید در موضع برتری قرار دارد. اصلا به همین دلیل امثال یوپ هاینکس کارکشته رای به برتری قهرمان اروپا در پایان ۲ بازی رفت و برگشت داده‌اند!

غیر از کارواخال، مدافع محروم شده رئال مادرید، هر ۲ تیم در این بازی مهره‌های کلیدی خودشان را در اختیار دارند و هیچ مشکلی در راه انجام یک بازی زیبا وجود ندارد. نیمار می‌آید تا در برنابئو مانند روزهای بازی در بارسلونا بار دیگر بلای جان مادریدی‌ها شود.

رویارویی‌های قبلی

این ۲ تیم تا به حال ۶ بار همدیگر را ملاقات کرده‌اند که ۲ پیروزی سهم هر کدام بوده و ۲ تساوی هم رقم خورده است.رئال مادرید ۶ و پاری‌سن‌ژرمن ۷ گل در این ۶ رویارویی به ثمر رسانده‌اند.

نکات کلیدی

* رئال مادرید در ۱۷ بازی خانگی اخیر اروپایی شکستی نداشته است.

* رونالدو با ۹ گل بهترین گلزن مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا شد.

* پاری‌سن‌ژرمن رکورد ۲۵ گل زده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را ثبت کرد.

راه صعود

رئال مادرید با ۱۳ امتیاز پشت سر تاتنهام به عنوان تیم دوم گروه هشتم صعود کرد و پاری‌سن‌ژرمن سرگروه ۱۵ امتیازی گروه دوم شد.

ترکیب احتمالی

رئال مادرید: ناواس، ناچو، راموس، مارسلو، واران، کروس، آسنسیو، مودریچ، رونالدو، بنزما و بیل

پاری‌سن‌ژرمن: تراپ، کیمپمبه، برچیچه، مارکینیوش، آلوس، رابیو، دیارا، کاوانی، دی‌ماریا، امباپه و نیمار

نبرد بندری در پورتو

۲ تیم بندری لیورپول و پورتو یک جدال احتمالا نزدیک را پیش‌رو خواهند داشت. لیورپول پس از برتری روحیه‌ساز ابتدای هفته مقابل ساوتهمپتون قصد نشان دادن قدرت تهاجمی جادویی‌اش با حضور مانه، صلاح و فرمینو را دارد اما اگر خط دفاعی پورتو و کاسیاس (البته شاید باز هم سرمربی پورتو او را در ترکیب قرار ندهد) در اوج باشند، حتی خط حمله قدرتمند لیورپول هم کار دشواری جهت ثبت گل در خانه پورتو دارد.

غایبان بازی

بزرگترین دغدغه این روزهای کلوپ، سرمربی لیورپول، خط دروازه‌اش است؛ جایی که او هنوز از سیستم چرخشی استفاده می‌کند. اگر در به روی همان پاشنه قبلی بچرخد، مینیوله در دروازه لیورپول می‌ایستد. از طرفی معلوم نیست لالانا هم به این بازی برسد. در سوی مقابل پورتو همه ستاره‌های خودش را در اختیار دارد.

راه صعود

لیورپول بالاتر از سویا، اسپارتاک مسکو و ماریبور با ۱۲ امتیاز به عنوان سرگروه از گروه پنجم صعود کرد اما پورتو تیم ۱۰ امتیازی گروه هفتم شد و بعد از بشیکتاش به عنوان تیم دوم به دور بعدی رسید.

شکست‌ناپذیری لیورپول

لیورپول در ۴ بازی قبلی مقابل پورتو نباخته و ۲ برد و ۲ تساوی نصیب برده است. شاگردان کلوپ امیدوارند روند شکست‌ناپذیری آنها در این ۲ بازی رفت و برگشت پابرجا بماند.

ترکیب احتمالی

پورتو: سا، تیس، ریس، فیلیپه، پریرا، کورونا، اولیویرا، هررا، اوتایو، تکینو و مارگا

لیورپول: مینیوله، فن‌دایک، متیپ، آرنولد، رابرتسون، چمبرلین، جان، فینالدوم، صلاح، فرمینو و مانه

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.