ستاره بلژیکی تیم فوتبال چلسی می‌گوید که برای زدن گل دوم تیمش برابر وست‌برموویچ در آخرین بازی هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر به توصیه مربی‌اش در تیم ملی بلژیک عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادن ازار هافبک طراح خوش تکنیک تیم فوتبال چلسی فاش کرد که چگونه تیری آنری، اسطوره باشگاه آرسنال به او برای متحول کردن سبک بازی‌اش کمک کرده است.

ازار ۲۷ ساله دوشنبه شب در پیروزی ۳ بر صفر چلسی مقابل وست‌بروموویچ در استمفوردبریج در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس دو گل زد که گل دومش را به شیوه تخصصی خودش با کشاندن توپ به میانه زمین از کناره میدان و بردن توپ روی پای چپ خود به ثمر رساند. او بعد از این بازی گفت که عمل به توصیه تیری آنری، مربی حال حاضر تیم ملی بلژیک به او کمک کرده که گلزنی کند.

ازار گفت: در صحنه گل دوم زمانی که به مرکز زمین حرکت می‌کنم، یاد حرف تیری آنری در اردوی اخیر تیم ملی بلژیک افتادم که به من گفت شاید به اندازه کافی شوت نمی‌زنم. ما برابر واتفورد دیدیم وقتی که من هر بار که شوت می‌زنم، گل می‌زنم. شوت زدن اما یک چیز غریزی است. یک بازیکن به اینکه چه زمانی باید شوت بزند خیلی فکر نمی‌کند و ذهنش فقط درگیر این است که گل بزند.

ازار با اشاره به گل اولش هم گفت تأکید کرد: زمانی که من توپ را پاس می‌دهم، بعد از آن می‌توانم به جلو و به سمت دروازه حریف حرکت کنم. من بدون توپ سریعتر از زمانی که پا به توپ هستم حرکت می‌کنم. در این شرایط حواس مدافعان به بازیکنی است که توپ را در اختیار دارد و در آن صورت کمتر به من توجه می‌کنند. این همان کاری بود که ما در صحنه گل اول انجام دادیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.