کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در تمرین امروز استقلال حضور یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین تمرین استقلال پس از پیروزی ۳ بر صفر روز گذشته برابر سپیدرود در زمین چمن صنایع دفاع برگزار شد.

* سوژه امروز بازیکنان در تمرین، صحبت های روز گذشته علی کریمی بود و باعث شد بازیکنان استقلال تا دقایقی در این خصوص صحبت کنند.

* عباسی ملکی عضو هیات مدیره آبی پوشان در تمرین حضور پیدا کرد و به طور اختصاصی دقایقی با شفر گفتگو کرده و سپس ضمن تشکر از بازیکنان بابت پیروزی برابر سپیدرود، به تماشای تمرین نشست.

* سرمربی استقلال جلسه اختصاصی را دقایقی با دو بازیکن خارجی جدید استقلال برگزار کرد و از آنان خواست هر چه سریعتر خود را به شرایط ایده آل رسانده تا بتواند از آنها برای دیدارهای بعدی استفاده کند.

* قبل از شروع تمرین، سرمربی استقلال دقایقی با بازیکنانش صحبت کرد و از آنان خواست با توجه به فاصله باقیمانده تا دیدار برابر الریان قطر، تمرینات خود را جدی تر برگزار کرده تا با آمادگی کامل به مصاف حریف بروند.

* پس از صحبت های شفر، بازیکنانی که روز گذشته مقابل سپیدرود به طور کامل به میدان رفته بودند، پس از حدود ۳۰ دقیقه ریکاوری محل تمرین را ترک کردند اما دیگر بازیکنان زیر نظر اعضای کادر فنی به تمرینات گروهی، مرور کارهای تاکتیکی و یک فوتبال درون تیمی پرداختند تا خود را برای دیدار برابر الریان قطر آماده نگه دارند.

* تیم فوتبال استقلال تهران روز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه در دوحه قطر و از اولین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان، میهمان الریان قطر خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.