رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: به نظرم کمالوند بی‌انصافی می‌کند چرا که خودش در جریان بود تمام مربیان لیگ برتری از برنامه‌ریزی سازمان لیگ مطلع هستند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: به نظرم کمالوند بی‌انصافی می‌کند چرا که خودش در جریان بود تمام مربیان لیگ برتری از برنامه‌ریزی سازمان لیگ مطلع هستند. به گزارش خبرگزاری فارس، سعید فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگاران ورزشی در خصوص اینکه هواداران صنعت نفت آبادان از برنامه‌ریزی سازمان لیگ ناراضی هستند، گفت: ابتدا تشکر می‌کنم از همه هواداران آبادانی که تیم مورد علاقه‌ خودشان را تشوق کردند و نهایت همکاری را با ما کردند دو بازی بزرگ و سخت در این شهر برگزار شد بازی استقلال در جام حذفی و پرسپولیس در لیگ برتر. همه شرایط مهیا بود تا بازی با آرامش و امنیت برگزار شود.

وی در ادامه گفت: به نظرم کمالوند بی‌انصافی می‌کند چرا که خودش در جریان بود تمام مربیان لیگ برتری از برنامه‌ریزی سازمان لیگ مطلع هستند و می‌دانند چه روزی بازی دارند اگر برنامه استقلال را دیرتر گذاشتیم به خاطر این است که چند سفر طولانی داشت حتی بعد از اینکه استقلال با نفت آبادان بازی کرد یک سفر به اهواز داشت بعد به تهران سفر کرد و بعد هم به اصفهان آمد ولی هیچ اعتراضی نکرد. تیم صنعت نفت در آبادان بازی کرد به اهواز رفت  و دوباره به آبادان بازگشت به نظر شرایط استراحت برای نفت آبادان مناسب بود.

رئیس سازمان لیگ فوتبال در پایان گفت: ما برنامه‌ریزی‌ را از قبل آماده کردیم و در اختیار مربیان قراردادیم خود تیم نفت آبادان و شخص کمالوند در خصوص بازی مقابل استقلال و پرسپولیس که در چه روزی برگزار می‌شود قبول کرد و هیچ اعتراضی نکرد خواسته خودشان بود و من فکر می‌کنم این نهایت کم‌لطفی است که هواداران و شخص سرمربی نفت آبادان به برنامه‌ریزی سازمان لیگ معترض است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )