مشکلات مالی در باشگاه سایپا سه ساله شده و این باشگاه مبالغ زیادی به بازیکنان تیم فوتبالش بدهکار است.

مشکلات مالی در باشگاه سایپا سه ساله شده و این باشگاه مبالغ زیادی به بازیکنان تیم فوتبالش بدهکار است. به گزارش خبرگزاری فارس،؛ در حالی که همواره گفته می‌شد باشگاه سایپا یکی از باشگاه‌های متمول فوتبال ایران است اما به نظر می‌رسد وضع این باشگاه صنعتی و قدیمی ورزش اکنون در شرایط نابسامانی از نظر مالی قرار دارد. 

باشگاه سایپا در سه سال گذشته نتوانسته تعهدات مالی‌اش را به بازیکنان تیم فوتبال به طور کامل اجرایی کند و این بازیکنان از سه سال قبل از باشگاه طلبکارند. مشکلات مالی باشگاه سایپا در حالی وارد سومین سال خود می‌شود که این باشگاه در فصل جاری نیز فقط حدود ۴۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال را به آنها پرداخت کرده است.

این در حالی است که لیگ برتر ایران ۸ هفته دیگر به پایان می‌رسد. 

باشگاه سایپا از دو سال پیش ۳۵ درصد از مبلغ قراردادهای بازیکنان فوتبال را هنوز به آنها پرداخت نکرده است. این بدهی مربوط به زمانی استکه مجید جلالی سرمربی این تیم بود. پس از آن که حسین فرکی هدایت تیم را بر عهده گرفت بازیکنان حدود ۵۰ درصد از باشگاه طلبکارند که البته باشگاه معتقد است به خاطر نتایج ضعیف تیم در آن فصل حدود ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان به خاطر جریمه کسر شده است.

بازیکنان سایپا در روزهای گذشته یک نشست با مدیر عامل باشگاه رضا درویش برگزار کردند که مدیرعامل از آنها خواست چند هفته دیگر به باشگاه برای حل مشکلات مالی مهلت بدهند.

این در حالی است که تیم سایپا در این فصل نتایج بسیار خوبی گرفته و اکنون نیز در رده چهارم جدول لیگ قرار دارد و یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.