کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سازمان لیگ فوتبال ایران در رابطه با مسائل مطرح شده در مورد مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس اطلاعیه‌ای صادر کرد.‏

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به حواشی به وجود آمده در رابطه با فعالیت مهدی طارمی در فصل ۹۶-۹۵ در باشگاه پرسپولیس، مراتب ذیل جهت شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی و اهالی فوتبال ارائه می‌شود:

۱- مهدی طارمی در فصل مسابقاتی ۹۴-۹۳ و ۹۵-۹۴ اقدام به عقد و ثبت قرارداد با باشگاه پرسپولیس کرده است.‏

بیشتر بخوانید:

احضار دوباره طارمی، مدیران پیشین پرسپولیس و حسین هدایتی به کمیته اخلاق

۲- با توجه به مدارک و قرارداد ارائه شده توسط باشگاه پرسپولیس، این بازیکن مجدداً در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ اقدام به ‏عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس به مدت دو فصل ورزشی به شماره ۵۹۱/ب/۹۵ می‌کند که این قرارداد در مهلت ‏مقرر قانونی مندرج در آیین‌نامه فصل ۹۶-۹۵ در هیئت فوتبال استان تهران ثبت و متعاقباً به سازمان لیگ ارسال می‌شود. پس از ارائه مدارک و با توجه به اینکه هیچ‌گونه مکاتبه‌ای در رابطه با درخواست ‏ITC‏ برای بازیکن از فدراسیون ‏فوتبال ترکیه به طرفیت باشگاه ریزه اسپور ترکیه به فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال نشده بود و همچنین از سوی ‏فدراسیون فوتبال کشورمان هم برای این بازیکن ‏ITC‏ صادر نشده است، بنابراین این بازیکن همچنان تحت نظر ‏فدراسیون فوتبال و تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس بوده و وفق مقررات آیین‌نامه رفتار شده است.‏

فلذا با عنایت به این مراتب و مدارک ارائه شده توسط باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ فوتبال کشور، موظف به دریافت مدارک ‏و ثبت قرارداد بازیکن به جهت صدور کارت بازی برای باشگاه پرسپولیس بوده و مطابق قوانین و مقررات آیین‌نامه انجام ‏شده است و مسئولیت سلامت قرارداد به عهده طرفین قرارداد (بازیکن و باشگاه) و تبعات آن نیز به عهده آنان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.