کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: الان زمان بردن ذوب‌آهن است و نتیجه‌گیری تیم ما باید ادامه داشته باشد.

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط ذوب‌آهن و نتایج خوب این تیم در هفته‌های اخیر اظهار داشت: خوشحالم که نیم‌فصل دوم را خوب شروع کردیم و توانستیم تا حدودی امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم. تیم ما با چند برد پیاپی پرش خوبی داشت، ولی باید بگویم که الان زمان بردن ذوب‌آهن است و نتیجه‌گیری تیم ما باید ادامه داشته باشد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه افزود: الان به جایگاه خوبی رسیده‌ایم به همین دلیل باید این بردها را ادامه دهیم و اعتقاد من این است که می‌توانیم خودمان را به رده دوم جدول برسانیم.

وی در مورد اینکه آیا مشکلات مالی ذوب‌آهن برطرف شده است، خاطر نشان کرد: آقای آذری، اعضای هیئت مدیره و همچنین کارخانه ذوب‌آهن تلاش می‌کنند تا شرایط مالی باشگاه را بهبود ببخشند. البته بازیکنان ذوب‌آهن هم تمرکزشان را از دست نداده و نمی‌دهند. ما می‌خواهیم از لحاظ فوتبالی همچنان بهترین عملکرد را داشته باشیم.

رجب‌زاده همچنین با اشاره به تقابل تیمش با حریف هندی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما ابتدا به بازی مقابل استقلال خوزستان فکر می‌کنیم و سپس آماده بازی با حریف هندی خواهیم شد. مطمئنم بازی سختی در پیش خواهیم داشت و کار ما اصلاً آسان نیست. با این حال امیدوارم که سد از این تیم عبور کرده و وارد مرحله گروهی لیگ قهرمانان شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.