برنامه فوتبال۱ به تهیه کنندگی مجتبی پوربخش با رای هیات داوران یازدهمین جشنواره فیلمهای ورزشی به عنوان بهترین برنامه ورزشی سیما و محمدحسين ميثاقي به عنوان برترين مجري انتخاب شدند.

برنامه فوتبال۱ به تهیه کنندگی مجتبی پوربخش با رای هیات داوران یازدهمین جشنواره فیلمهای ورزشی به عنوان بهترین برنامه ورزشی سیما و محمدحسين ميثاقي به عنوان برترين مجري انتخاب شدند. به گزارش خبرگزاری فارس، یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی از روز شنبه در سینما فلسطین آغاز شد که در بخش بهترین برنامه های ورزشی تلویزیون برنامه فوتبال ۱۲۰ به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور، برنامه فوتبال۱ به تهیه کنندگی مجتبی پوربخش، گزارش ورزشی به تهیه کنندگی زکایی و برنامه سه گام به تهیه کنندگی مهدی نادیان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت با رای هیات داوران، برنامه فوتبال۱ که تنها برنامه تخصصی لیگ دسته اول فوتبال و تیم های پایه ای محسوب می شود تندیس بهترین برنامه ورزشی یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی را به خود اختصاص داد.

برنامه فوتبال۱ که چهارمین سال آغازش را با اجرا و تهیه کنندگی مجتبی پوربخش سپری می کند روزهای جمعه از ساعت ۱۲ الی ۱۵ روی آنتن شبکه ورزش می رود و به مرور بازی ها، حواشی، اخبار و چالش های تیم های لیگ دسته اول اختصاص دارد.

همچنین در بخش بهترین مجری برنامه های ورزشی تلویزیون نیز محمد حسین میثاقی، رضا جاودانی و مجتبی پوربخش کاندید بودند که در نهایت تندیس بهترین مجری برنامه های تلویزیونی جشنواره فیلم های ورزشی به محمد حسین میثاقی تعلق گرفت.

مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی فیلمهای ورزشی پنجشنبه در هتل المپیک تهران و با حضور وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و مدیران شبکه ورزش سینمایی برگزار شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.