کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

آندرانیک تیموریان و شایان مصلح در پایان دیدار پرسپولیس - گسترش فولاد صحبت‌های کوتاهی را انجام دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان به تساوی یک - یک انجامید.

پس از این دیدار شایان مصلح، مدافع - هافبک تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر در دقیقه‌ای که نیاز به گل داشتیم من با تشخیص آقای برانکو در پست مهاجم بازی کردم. حیف که نشد سه امتیاز را بگیریم، اما خدا را شکر نباختیم و به حداقل امتیاز رسیدیم.

آندرانیک تیموریان، بازیکن تیم گسترش فولاد هم زمانی که با درخواست خبرنگاران برای مصاحبه روبه‌رو شد، خطاب به آنها گفت: من صحبت نمی‌کنم. من ۲۰ سال پیش صحبت‌هایم را انجام دادم!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.