تبریز- نیمه اول دیدار دو تیم تراکتورسازی با استقلال با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، نکته جالب اینکه امام جمعه تبریز در ورزشگاه حضور داشت و از نزدیک نظاره گر بازی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت۱۴:۳۰ آغاز شد.

این دیدار در نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

یکی از نکات جالب توجه این بازی حضور مسئولان مختلف استانی در ورزشگاه است. حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز از نزدیک نظاره گر این بازی است و در ورزشگاه حضور دارد.

خدابخش استاندار آذربایجان شرقی نیز در ورزشگاه حضور یافته و به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان این بازی حساس را تماشا می کند.

پزشکیان نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نیز امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور یافته است.

هواداران حاضر در ورزشگاه که همگی طرفدار تراکتور هستند به شدت تیم محبوب خود را تشویق می کنند. گل محمدی سرمربی تیم تبریزی نیز چندین بار در نیمه اول از سوی هواداران تشویق شد.

فرزین گروسیان، رضا شربتی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نادری، محمد ایران‌پوریان، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان، محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی و قائم اسلامی‌خواه بازیکنان تراکتور در این بازی هستند.

حسین حسینی، پژمان منتظری، مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی و علی قربانی نیز بازیکنان تیم استقلال در این بازی هستند.

دوربین برنامه ۹۰ بر خلاف بازی‌های گذشته این بار در ورزشگاه یادگار امام حضور دارد و مشغول تهیه گزارش است.

سرمربی تیم استقلال نیز امروز از سوی هواداران تشویق شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.