کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را درخصوص نحوه خریدبلیط مسابقات جام جهانی صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، متن اطلاعیه به شرح زیر است :

بدینوسیله به استحضار مردم عزیز و فوتبال دوست می رساند بر اساس مجوزرسمی و مقررات فیفا بلیط های جام جهانی فقط از طریق فدراسیون فوتبال در اختیار هواداران قرار می گیرد لذا جهت ثبت نام بلیط به سایت http://ffiri.ir/ سامانه ثبت نام بلیط جام جهانی مراجعه نمایید.

 همچنین لازم به توضیح می باشد که اخبار منتشر شده در رسانه و خبرگزاری ها مبنی بر ثبت نام بیش از ۲۲۰۰۰  نفر در سامانه فروش بلیط فدراسیون فوتبال حقیقت نداشته و علاقمندان می توانند تا تاریخ ۲۸ دی ماه در این سامانه ثبت نام نمایند .

قابل ذکر می باشد طبق رویه فروش بلیط های بازی های جام جهانی توسط فیفا هیچ شرکت مسافرتی و یا خدمات گردشگری در دنیا بلیطی برای فروش در اختیار ندارند فلذا ادعای بعضی از آژانس های مسافرتی مبنی بر تامین بلیط های جام جهانی کذب و با توجه به اینکه خرید و فروش بلیط در خارج از کانال های رسمی و یا استفاده از بلیط های تقلبی توسط فیفا و دولت روسیه جرم محسوب شده و کسانی که اقدام به این امر نمایند بشدت تحت پیگرد قانونی و قضایی قرارخواهند گرفت و لازم است علاقمندان عزیز به این امر توجه نمایند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.