مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اتفاق خاصی برای بیت سعید نیفتاده و ما فقط به دلیل شناخت قبلی از او به شکلی بهینه از توانایی‌هایش استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان گرچه شروع خوبی در لیگ هفدهم نداشت، اما رفته رفته شکل مطلوبی به خود گرفت و حالا نه تنها بعد از پرسپولیس در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است، بلکه با ۱۲ هفته پی‌درپی نباختن به رکورد جالب توجهی در این خصوص رسیده است و از این حیث در لیگ برتر یکه تازی می‌کند.

سعید اخباری دستیار پورموسوی و مربی این تیم در گفتگو با خبرنگار مهر ابتدا با اشاره به پیروزی برابر نفت در هفته هفدهم گفت: شاید خیلی‌ها تصور می‌کردند به دلیل شرایط خاصی که نفت دارد یک پیروزی راحت انتظار ما را بکشد. اما در عمل دیدیم که اینگونه نشد. نفتی‌ها چیزی برای از دست دادن نداشتند و اتفاقاتی که برای این تیم افتاده بود باعث شده بود تا یک دل شده و به صورت انتحاری مقابل ما بازی کردند و همین موضوع کار را برای ما بسیار سخت کرد. شاید اگر در شرایط عادی تری با نفت بازی می‌کردیم راحت تر ای تیم را می‌بردیم.

وی با اشاره به جایگاه فولاد در جدول رده بندی گفت: ما در این تیم بازیکنانی داریم که با از خود گذشتگی برای ما بازی می‌کنند و اینها را اضافه کنید به تلاش‌های شبانه روزی کادر فنی و به خصوص خود پور موسوی. ضمن این که از حمایت‌های مدیریت باشگاه به خصوص شخص دکتر شریف رییس هیات مدیره هم به راحتی نمی‌توان گذشت. وقتی یک تیم موفق است یعنی همه مجموعه و همه ارکان تلاش می‌کنند. موفقیت تیم فولاد هم حاصل تلاش همه مجموعه است.

اخباری با اشاره به گلزنی حسن بیت سعید در بدو ورودش به تیم فولاد گفت: ما کار خاصی روی بیت سعید نکردیم اما خودش اینجا راحت است. آقای پورموسوی شناخت خوبی از گذشته از بیت سعید داشت و همین شناخت باعث شد تا او به شکلی بهینه از بیت سعید استفاده کند.

مربی تیم فولاد در خصوص ناکامی بیت سعید در نیم فصل نخست در تیم استقلال بیان داشت: به نظرم استقلالی‌ها به درستی از بیت سعید شناخت نداشتند و راه استفاده از او را بلد نبودند. به اعتقاد من مشکل از بیت سعید نبود و او در فولاد این موضوع را ثابت کرد.

مربی تیم فوتبال فولاد در خصوص ۱۲ بازی بدون شکست این تیم گفت: ما به رکورد و این چیزها فکر نمی‌کنیم و تنها کار خودمان را می کنیم. اما این که ۱۲ هفته پی‌درپی است که به هیچ تیمی نباختیم خیلی خوب است. آنچه مهم است این است که فولاد شایسته جایگاهی که در جدول به آن رسیده هست و اتفاقی به رده دوم جدول نرسیده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.