کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مالک جدید باشگاه سپیدرود در نخستین گام اقدام به پرداخت بخشی از مطالبات اعضای تیم و کادر فنی این باشگاه کرد.

به گزارش خبرنگا مهر، جواد تن زاده مالک جدید باشگاه سپیدرود در اولین روز رسمی کاری‌اش بعنوان مالک جدید ضمن دیدار با اعضای تیم، بخشی از مطالبات آنها را نیز به صورت نقدی پرداخت کرد تا شرایط روحی این تیم را برای بازی‌های آینده ارتقا بخشد.

در این جلسه تن زاده مالک فعلی و میرشهاب مومنی مالک پیشین باشگاه به همراه افشین ناظمی سرپرست تیم و اعضای کادر فنی و بازیکنان سپیدرود حضور داشتند.

تن زاده با قدردانی از تمام کسانی که در پنجاه سال اخیر در باشگاه سپیدرود زحمت کشیدند اظهار کرد: این امانت از گذشتگان به ما رسیده است و من از گروه مالکیتی پیشین و تمام عزیزانی که در طول این سال ها برای سپیدرود زحمت کشیدند و تلاش کردند سپاسگذاری کرده و از تمام تجربه و اعتبار خود استفاده خواهم کرد تا شرایط فعلی این باشگاه را ارتقاء دهم و در این راه روی حمایت شما و هواداران پرشمار سپیدرود حساب ویژه‌ای خواهم نمود.

سپس چک‌های وعده داری که در اختیار اعضای تیم سپیدرود بود توسط مسئولین مالی باشگاه از آنها دریافت و مبالغ آن به صورت نقدی به حساب شان پرداخت شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.