ستاره برزیلی دنیای فوتبال مدعی شده در بارسا دوران خوبی داشته، اما پایان داستانش با این تیم ایده‏‎آل نبوده و شبیه به پایان نیمار بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رونالدو نازاریو، سفیر تیم فوتبال رئال مادرید و ستاره برزیلی سابق دنیای فوتبال، بازیکنی که در دو تیم موفق اسپانیا بازی کرده در گفتگویی ادعا کرده نیمار سرنوشت و شرایطی مشابه به او داشته است.

رونالدو برزیلی زمانی که از بارسلونا جدا شد دقیقا شرایطی شبیه به هموطنش، نیمار، داشته است. او در این باره به اسپورته اینتراتیوو گفت: بیشتر از بارسلونا به خاطر بازی در رئال مادرید به خودم افتخار می‏‌کنم. البته که بهترین سال دوران بازی کردنم را در بارسلونا گذراندم. سالی که در آن ۴۱ گل زدم. اما پایان داستانم با بارسلونا اصلا خوب نبود. بسیار شبیه به اتفاقی بود که برای نیمار افتاد.

به غیر از رونالدو، رونالدینیو و روماریو هم پایان خوشی در بارسا نداشتند و مشکلاتی با باشگاه پیدا کرده بودند. حتی زیکو گفته بود بازیکنان برزیلی هرگز در بارسا موفق نمی‎شوند توپ طلا ببرند. با این حال رونالدو تائید کرده بارسلونا تیمی فوق‎العاده برای فوتبال بازی کردن و شهری بی‌‏نظیر برای زندگی کردن است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.