مردی که سه سال پیش به شیوه‌ای جنجالی دست از هدایت آتزوری کشید، وسوسه شده تا دوباره به این تیم برگردد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چزاره پراندلی اعتراف کرد که اگر هزار بار دیگر به او پیشنهاد هدایت تیم ملی ایتالیا داده شود، آن را خواهد پذیرفت. تیم ملی ایتالیا بعد از ناکامی در رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸، وضعیت نامشخصی دارد چرا که نه تنها جامپیرو ونتورا از سرمربیگری این تیم برکنار شده، بلکه کارلو تاوکیو رئیس فدراسیون هم استعفا کرده است. تا کنون از چند گزینه به عنوان جانشین‌‌های احتمالی ونتورا نام برده شده که البته نام پراندلی جزو آنها نبوده است با این حال خود او برای بازگشت به نیمکت تیمی که سال ۲۰۱۴ بعد از حذف مفتضحانه تیمش از جام جهانی آن را ترک کرد، آمادگی دارد.

سرمربی سابق فیورنتینا که سال ۲۰۱۲ ایتالیا را به فینال جام ملت‌های اروپا رساند به شبکه فاکس اسپورت گفت: تنها زمانی به هدایت تیم ملی ایتالیا فکر می‌کنم که پیشنهادی در این خصوص من ارائه شود، پیشنهادی که دارای یک پروژه ورزشی مناسب و تعریف شده باشد. شما نمی‌توانید پیشنهاد تیم ملی را رد کنید. من اگر هزار بار دیگر هم پیشنهاد هدایت تیم ملی را داشته باشم، آن را خواهم پذیرفت.

پراندلی درباره ونتورا و سرنوشتی که او در آتزوری داشت هم تأکید کرد: ونتورا؟ من با او احساس همدردی می‌کنم. بعد از بازی (برگشت) ایتالیا مقابل سوئد، می‌خواستم با او تماس بگیرم اما شهامتش را نداشتم. برایش ناراحت بودم و می‌خواستم به او بگویم که افسوس هیچ چیزی را نخورد. این او نبود که نتیجه نگرفت، یک سیستم بود که شکست خورد.

سرمربی سابق گالاتاسرای و والنسیا که اکنون هدایت تیم النصر امارات را برعهده دارد، درباره اینکه آیا احتمال دارد بار دیگر هدایت یک تیم در سری A را برعهده بگیرد، عنوان کرد: سری A؟ یک روز برخواهم گشت. من با رؤسا و مدیران زیادی در ایتالیا در تماس هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.