سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی های حذفی راحت نیست و باید از دقیقه اول تمرکز داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی استقلال با ایرانجوان که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، به تشریح شرایط تیمش و بازی فردا پرداخت.

شفر گفت: باید حرفهای قبلی خودم را تکرار کنم. بازی های حذفی راحت نیست. بازی اخیر پرسپولیس در جام حذفی را دیدیم که بازی سختی بود.

وی افزود: باید از دقیقه اول تمرکز داشته باشیم. من فیلم بازی های ایرانجوان را دیدم و با مهدی قائدی درباره این تیم صحبت کردم. بازیکنان باید صد درصد توان و تمرکزشان را برای برد بگذارند.

سرمربی استقلال گفت که جابر انصاری و فرشید اسماعیلی در بازی فردا غایب هستند.

شفر در خصوص جلسه اش با مجتبی جباری و وضعیت این بازیکن، تاکید کرد: ما با هم صحبتهایی داشتیم. نمی خواهم استرس و فشار باشگاه روی جباری باشد. او بازیکن بزرگی بوده است. استقلال هم باشگاه بزرگی است. امیدوارم هر دو طرف با هم نزدیک شوند و مشکل حل شود. نمی خواهم مشکلی برای باشگاه و بازیکن ایجاد شود. بهتر است دو طرف با هم صحبت و مسائل را با هم حل کنند. سعی و تلاش من این است که بهترین کار را برای استقلال داشته باشم.

وی درباره جدایی حسن بیت سعید از استقلال گفت: حسن روزهای آخر مصدومیتی داشت و از جمع ما جدا شد. او به پزشک باشگاه هم مراجعه کرد. ما شخصی را در کادر فنی داریم که تمرینات قدرتی را برای بازیکنان در نظر می گیرد. من از همکارم خواستم تمرینات خوبی را برای حسن در نظر بگیرد. بهترین حالت برای حسن این است که به باشگاه دیگری برود و بازی کند تا به سطح قبلی خود برگردد. بهترین آرزوها را برای بیت سعید در تیم جدیدش دارم و امیدوارم دفعه بعد که روزنامه ها را می خوانم، از عملکرد این بازیکن نوشته باشند.

سرمربی استقلال درباره لیست مازاد استقلال گفت: من با آقای افتخاری جلسه خوبی داشتم.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.