کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک تیم فوتبال بادران تهران گفت: عدالت در این دیدار رعایت نشد و ما از گردونه رقابت ها حذف شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آبشک پس از شکست ۲ بر ۱ تیمش برابر پرسپولیس تهران از مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم حتی می توانستیم برنده این بازی هم باشیم، اما اعتقاد دارم عدالت در این بازی رعایت نشد و ما از گردونه رقابت ها حذف شدیم.

وی تاکید کرد: در نیمه اول کاملا بر بازی مسلط بودیم و توانستیم یک گل هم به حریف بزنیم، اما اشتباه مسلم داوری باعث شد تا یک گل باد آورده به پرسپولیس تقدیم شود.

هافبک بادران تهران گفت: البته در دقایق پایانی نیمه اول یک گل زیبا وارد دروازه حریف کردیم اما در نیمه دوم به دلیل کم تجربگی برخی از بازیکنانمان، گل دوم را دریافت کرده و هر چه تلاش کردیم تا آن را جبران کنیم نتوانستیم و در پایان حذف شدیم.

آبشک در خصوص قضاوت داور این دیدار نیز گفت: متاسفانه داوری به ضرر ما تمام شد و هر کس آن صحنه را دید، شک نداشت که داور اشتباه کرده و یک پنالتی کاملا مشکوک را به پرسپولیس تقدیم کرده است.

هافبک بادران تهران در پایان خاطرنشان کرد: از جام حذفی کنار رفتیم اما تلاش می کنیم با بازیهای خوب در لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )