کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

با حضور دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در صنعت نفت، سالاری از این تیم جدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سوشا مکانی شب گذشته به همراه تیم صنعت نفت به آبادان رفت و بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) هم قرار است با حضور در دفتر مدیرعامل این باشگاه قراردادش را امضا کند. مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان می‌گویند حضور سوشا مکانی در این تیم هنوز قطعی نشده، اما بعید به‌نظر می‌رسد که دروازه‌بان پیشین پرسپولیس با طلایی‌پوشان آبادانی قرارداد نبندد.

در صورتی که پیوستن سوشا مکانی با صنعت نفت آبادان قطعی شود، تعداد دروازه‌بانان این تیم به سه نفر می‌رسد. فراز کمالوند در هفته‌های گذشته ناصر سالاری را نیمکت‌نشین کرده و نظر مثبتی روی این دروازه‌بانان ندارد. در این راستا، قرار است سالاری از صنعت نفت آبادان جدا شود و در نیم‌فصل دوم هم داود نوشی‌صوفیانی به‌عنوان دروازه‌بان دوم در آبادان فعالیت کند. مکانی هم دروازه‌بان اول صنعت نفت خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.