کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره سمینار هم اندیشی و دانش افزایی روسای هیات فوتبال استانها و کمیته های فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه توانستیم بین تمام بخش های فدراسیون و تمامی کمیته ها و هیات های فوتبال استان ها یک هماهنگی جامع را فراهم بیاوریم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت در حاشیه این سمینار گفت: اینبار یک سمینار و همایش متفاوتی طراحی شد که در دو روز، موضوع دانش افزایی و همچنین هم اندیشی کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال با روسای هیات های فوتبال استان ها سازماندهی شد و این سازماندهی به عنوان برنامه ریزی برای هماهنگی برنامه ها، تحلیل و ارزیابی طرح های آینده، بررسی وضعیت فعلی فعالیت ها و همچنین موضوع مدیریت و مارکتینگ، دو بحثی بود که توسط مدرسینی که از فیفا و همینطور از لالیگا اسپانیا داشتیم برگزار شد، به جهت اینکه ما بتوانیم هم در بخش دانش افزایی قدم های اساسی را داشته باشیم و هم اینکه در بخش بخش مسائل اجرایی، اداری، فنی و مالی هیات ها و همچنین فدراسیون، بین کمیته ها یک هماهنگی جامعی را فراهم بیاوریم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و با تلاش و مساعدتی که هیات فوتبال جزیره کیش داشت این کار با موفقیت انجام شد و تاثیرات مثبتش را در پیشبرد برنامه ها مطمئنا خواهد داشت چرا که هیات های فوتبال استان ها به عنوان بازوی اصلی اجرایی توسعه فوتبال هستند.

ساکت در ادامه گفت: ما تمامی اهدافی که از اجرای این همایش مد نظرمان بود را به دست آوردیم و خوشبختانه همه کمیته ها توسط تحلیل جامعی که در این همایش ارائه دادند توانستند هم وضع موجود و هم برنامه های پیش رو و هم نقاط ضعف و قدرت را در بخش های مختلف مورد ارزیابی قرار دهند. در اصل ما یک SWOT کامل و جامع را در این همایش شاهد بودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.