کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش مهیای برنامه‌نویسی عالی برای تیمش و جستجوی تیم مشابه ایران در اردوی پراهمیت اروپایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت النخبه، اِروی رنار در حال نوشتن برنامه‌ عالی برای آماده‌سازی تیم ملی فوتبال مراکش جهت رویارویی‌های دشوار جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و ایران است.

این رسانه مراکشی در ادامه خبرش آورده است: تیم ملی فوتبال مراکش تحت نظر اِروی رنار اردوی آماده‌سازی را در اروپا با برگزاری ۲ بازی تدارکاتی با تیم‌های بسیار قدرتمند برنامه‌ریزی کرده است. یکی از این حریفان به لحاظ فنی و فیزیکی به ایران، اولین حریف مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شباهت خواهد داشت.

اِروی رنار، سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش هم‌اکنون روی کشورهای ترکیه، فرانسه، ایتالیا، انگلیس و هلند برای برپایی اردوی اروپایی تیمش با حضور تمامی لژیونرها زوم کرده تا امکان ۲ بازی تدارکاتی قدرتمند نیز فراهم شود.

تیم‌ملی فوتبال مراکش روز ۲۵ خرداد سال ۱۳۹۷ در اولین بازی گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه شهر سن پترزبورگ به مصاف ایران خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.