کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی اینترمیلان برتری تیمش مقابل کیه‌وو را ناشی از درخشش بازیکنان درون میدان دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی، سرمربی اینترمیلان برتری ۵ بر صفر شاگردانش مقابل کیه‌وو در هفته جاری سری A را ناشی از قدرت بازیکنان دانست.

او اظهار داشت: روند خوب تیمی، بازیکنان را به شکل خودکار به سمت تقسیم درست وظایف و ایجاد انسجام می‌کشاند. این اتفاق برای هر مربی یک رویداد فوق‌العاده است چون در چنین شرایطی کسب برتری آسان می‌شود. در راه درستی قرار داریم. بازی را خوب شروع کردیم و رفته رفته بهتر شدیم.کارمان عالی بود. تنها باید اشتباهات کوچک را برطرف کنیم.

او در ادامه افزود: این ۳ امتیاز اهمیت بسیار زیادی داشت. به کیه‌وو هیچ فضایی ندادیم و با حمله از جناحین سعی کردیم توپ را از دست ندهیم. در تمام نقاط زمین متعادل بودیم و از اشتباهات حریف بهره بردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.