کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان اسبق تیم‌ملی به قرعه ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین:قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امروز (جمعه) عصر برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. تیم ملی فوتبال ایران با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم‌گروه شد. مهدی مهدوی کیا که یکی از مهمانان فیفا در این برنامه بود، پس از قرعه‌کشی نسبت به این گروه واکنش نشان داد گفت: «شاید این بدترین گروهی بود که در آن قرار گرفتیم آن هم با اسپانیا و پرتغال قهرمان اروپا، اما برای فوتبال دوستان ایرانی که دوست داشتند با تیم های بزرگ همگروه شویم اتفاق رخ داد. در این قرعه دانمارک کار ما را خراب کرد و باعث شد تا با اسپانیا و پرتغال همگروه شویم.»

مهدوی کیا گفت:«با این قرعه هیجان جام جهانی برای ما بیشتر شد. ما تا کنون با اسپانیا دیدار نکردیم و می تواند جذاب باشد. اما سابقع بازی برابر پرتغال را داریم و کی روش هم شناخت خیلی خوبی از این تیم دارد. مراکش هم تیم خوبی است و اینکه اولین دیدارمان با آنهاست می تواند از لحاظ روحی بازیکنان ما را برای دیدار برابر اسپانیا و پرتغال آماده کند. اما نباید مراکش را دست کم بگیریم. آنها تیم خوبی هستند و پس از چند سال به جام جهانی بازگشتند.»

کاپیتان اسبق تیم ملی در پایان گفت:«حضور کی روش می تواند حماسه خلق کند و پرتغال را شکست دهد. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.