هافبک تیم فوتبال پیکان تهران گفت: از تیم بزرگی چون استقلال یک امتیاز گرفتن هم ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق بارانی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر استقلال تهران در ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و حتی می توانستیم برنده این دیدار باشیم اما متأسفانه فرصت ها به گل تبدیل نشد و دو امتیاز را از دست دادیم. البته یک امتیاز هم مقابل استقلال برای ما ارزشمند است و می تواند در آینده به ما کمک کند.

وی در خصوص پنالتی ای که برایشان گرفته شد و داور نظرش را عوض کرد اظهار داشت: نمی دانم چرا داور نظر خود را در خصوص پنالتی عوض کرد. فکر می کنم او اشتباه کرد زیرا پنالتی کاملاً درست بود و باید ضربه پنالتی را وارد دروازه استقلال می کردیم.

بارانی در پاسخ به این سوال که چرا تیم شما چند بازی دچار افت شده تصریح کرد: این مسئله کاملاً طبیعی است. فوتبال در همه جای دنیا همین گونه بوده است. یک زمان تمام بازی ها را پی در پی می بریم و در بعضی موارد هم دچار افت شده و بازی با تساوی به پایان می رسد. اما تلاش می کنیم در دیدارهای بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

هافبک تیم پیکان تهران در پایان خاطرنشان کرد: کادر فنی خوب و بازیکنانی که در تیم پیکان هستند مطمئن باشند در نیم فصل دوم با قدرت ظاهر خواهیم شد و امتیازات از دست رفته را جبران خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.