تبریز - مربی تیم گسترش فولاد تبریز با تاکید بر ضرورت حمایت فوتبال دوستان استان از تیم گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: تبریزی ها از گسترش فولاد حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد فلاحت‌ زاده ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی گسترش فولاد با سایپا به خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی درپیش داریم ولی آماده این بازی هستیم و باید بهترین نتیجه را در خانه کسب کنیم.

وی سپس با اشاره به اینکه تیم سایپا هجومی و قوی است، ادامه داد: البته تیم های علی دایی این طور بازی می کنند، باید سه امتیاز بازی با سایپا را بگیریم چراکه نفرات مصدوم برگشتند.

فلاحت زاده با تاکید بر اینکه آندرانیک تیموریان به جمع گسترش فولادی ها اضافه شده، افزود: رضا خالقی فر نیز به ما اضافه شده است و شرایط خوب است. دنبال استفاده از تجربیات آنها هستیم.

وی در خصوص نقاط ضعف تیمش نیز گفت: نقاط ضعفی که در بازی‌های گذشته داشتیم را حل کردیم و بعد از بازی با استقلال استراحت کردیم و شرایط خوبی داریم.

مربی گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه نقی‌ زاده و خطیبی هنوز مصدوم هستند، ادامه داد: سایپا در چند هفته اخیر خیلی خوب ظاهر شده و تیمی است که هجومی بازی می ‌کند، البته فردا علی دایی کنار خط نیست و ما باید از این مورد استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدفمان این است که ابتدا گل نخوریم، گفت: در بازی فردا نباید تحت هیچ شرایطی گل بخوریم تا بتوانیم در ضد حمله با نفراتی که داریم بازی خوبی انجام داده و سه امتیاز را بگیریم، فردا باید از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

وی سپس با اشاره به اینکه هواداران تبریزی بادی به ورزشگاه بیایند، گفت: تعجب می ‌کنم گسترش فولاد با این مدیریت خوب و امکانات مناسب چرا هواداران زیادی ندارد.

مربی آبی پوشان تبریزی با اشاره به اینکه تراکتور و ماشین سازی هواداران زیادی دارند و آنقدر پر شور هستند که وقتی حریف صاحب توپ می‌ شود توپ را از دست می دهد، گفت: امیدوارم ورزشگاه بنیان دیزل پر از هوادار شود.

فلاحت زاده با تاکید بر اینکه گسترش بازیکنان و جوانان آینده داری دارد که متعلق به تبریز هستند، ادامه داد: یکی از دلایل موفقیت بازیکنان جوان و رشد آنها تا رسیدن به تیم ملی حضور هواداران و انرژی مثبتی است که آنها می‌ دهند. این جوانان می‌ توانند جا پای بزرگانی مثل باقری‌ و خطیبی‌ بگذارند.

وی گفت: تبریز شهر بسیار فوتبال خیزی است که روزگاری نماینده‌ های زیادی در تیم ملی داشت.

وی سپس با اشاره به اینکه به دنبال کسب حداکثر امتیازات تا پایان نیم فصل هستیم، افزود: تا نیم فصل دو بازی باقی مانده است و به دنبال کسب سه امتیاز مقابل سایپا هستیم و حداقل امتیاز در دیدار با پدیده در مشهد هستیم.

وی به برنامه های تیمش برای جبران ضعف ها در نیم فصل خبر داد و گفت: به دنبال تقویت تیم‌ مان در نیم فصل دوم هستیم و فکر می‌ کنم بتوانیم بین پنج تیم برتر لیگ برتر امسال باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.