مرحله اول تور جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با بازدید ۲۲۰ هزار نفر از آن در شهر سوچی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت اسپورت روسیه، جایزه اصلی برنده جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در مدت زمان سه ماه در ۱۶ شهر این کشور به نمایش درآمد و بیش از ۲۲۰ هزار نفر توانستند از آن بازدید کنند. تور جام جهانی ۲۰۱۸ با مشارکت شرکت کوکاکولا، اسپانسر رسمی این رقابت‌ها آغاز شد و سوچی شهر پایانی مرحله اول بود.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سه‌شنبه گذشته وارد شهر سوچی شد و در این مدت ۱۶ هزار نفر توانستند به تماشای آن بنشینند. اولین جایگاه نمایش این جام در پارک تفریحی سوچی بود که ۳۵۰۰ نفر از اهالی شهر با جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عکس یادگاری گرفتند.

رونمایی رسمی از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با همراهی شرکت کوکاکولا ۱۸ شهریور ماه گذشته در ورزشگاه لوژنیکی مسکو انجام شد که در آن ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهور روسیه) و جیانی اینفانتینو (رئیس فیفا) حضور داشتند.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پیش از ورود به سوچی در شهرهای کراسنویارسک، اومسک، چلابینسک، یوفا، پرم، پنزا، سارانسک، یاروسواو، کالینگراد، تولا، کورسک، ورونژ، ساراتوف، ولووگراد و کراسنودار مورد بازدید عمومی قرار گرفته بود.

تور بین‌المللی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ماه ژانویه میلادی آغاز خواهد شد و پس از ۴ ماه سفر به دور دنیا به روسیه بازخواهد گشت تا در شهرهای ووادیووستوک، نووسیبیرسک، اکاترینبورگ، سامارا، کازان، نیژنی‌گورود، روستوف، سن پترزبورگ و مسکو به نمایش در آید.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال ۱۳۹۷ با حضور ۳۲ تیم از جمله ایران در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.