سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به دیدار برخی بازیکنان این تیم با یکی از هواداران باشگاه گفت: بازیکنان مهمان ایشان بودند و ما نمی توانیم بگوییم کجا بروند یا نروند!

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گرشاسبی امروز با حضور در محل تمرین سرخپوشان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این تیم برای حضور در ادامه رقابتهای لیگ برتر قرار گرفت.

گرشاسبی سپس به سوالات خبرنگاران در مورد اتفاقات خیر باشگاه پرسپولیس پاسخ داد.

وی درباره دیدارهای اخیر تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با حسین هدایتی و ورود وزارت ورزش به این موضوع گفت: این موضوع کذب است. هیچکس به این موضوع ورود نکرده است.

گرشاسبی درباره استعفای ترکاشوند تصریح کرد: هنوز این موضوع به صورت کتبی به دستمان نرسیده است. ما باعث استعفایش نشدیم و معلوم نیست چه زمانی قرار است بیایند و صحبت کنند.

وی درباره موضع باشگاه و وزارت ورزش در خصوص کمک های مالی حسین هدایتی اظهار داشت: این چه سوالی است که مطرح می شود؟ هیچ دلیلی ندارد وزیر ورزش وارد چنین ماجرایی شود.

گرشاسبی افزود: بازیکنان میهمان ایشان بوده اند و ما نمی توانیم به بازیکنان بگوییم کجا می روی و چه کار می کنی؟ وزارت ورزش و جوانان به این موضوعات ورود نمی کند. سکه‌های امروز را هم هیات مدیره تایید کرد تا من به بازیکنان بابت برد پارس جنوبی بدهم. آقای هدایتی وارد این موضوع نشده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه احتمال حضور آقای هدایتی در باشگاه پرسپولیس چقدر است تصریح کرد: اینکه بازیکنان جایی دعوت می شوند و به خانه دوستانشان می‌روند ایرادی ندارد. خودشان خواسته اند و ما وارد این رفت و آمدها نمی شویم. با موضوعاتی که خدای ناکرده عواقب بدی برای باشگاه داشته باشد برخورد خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آتش سوزی اخیر که در این باشگاه رخ داده است تصریح کرد: نهادهای امنیتی بطور دقیق و ریزبینانه پیگیر ماجرا هستند تا دلیل این رفتار نامعقول را بفهمند. بدون شک به نتیجه برسند اطلاع رسانی لازم را انجام خواهند داد.

گرشاسبی درباره جلسه امروز خود با کادر فنی پرسپولیس تصریح کرد: درباره تمدید قرارداد صحبت نکردیم. برنامه ها را برای حضور قدرتمندانه مقابل ذوب آهن اصفهان بررسی کردیم و روند تیم را مورد بررسی قرار دادیم. خوشبختانه شرایط تیم بسیار خوب است و امیدواریم بتوانیم باز هم پیروزی را برای هوادارانمان به ارمغان بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.