هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اعتقاد دارد که تیمش در بازی با استقلال تهران از شرایط عادی به دور بوده است.

امید جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکست تیمش برابر استقلال تهران گفت: ما در این مسابقه شرایط عادی نداشتیم، چون به سختی از تبریز به تهران رسیدیم. یک روز قبل از بازی طبق قرار قبلی باید ساعت سه بعدازظهر با پرواز به تهران می‌آمدیم، اما متأسفانه این پرواز با ۱۰ ساعت تأخیر مواجه شد. ما ساعت یک بامداد از تبریز به سمت تهران حرکت کردیم و وقتی به هتل رسیدیم ساعت سه بامداد بود.

وی در ادامه افزود: این موضوع در تیم ما تأثیر منفی گذاشت. حتی یک بار هم سوار هواپیما شدیم که دوباره مجبور شدیم به فرودگاه برگردیم. وقتی هواپیما از روی باند فرودگاه بلند شد اعلام کردند که موتور هواپیما سوخته است و باید دوباره به فرودگاه برگردیم. ما حتی از لحاظ تغذیه هم دچار مشکل شدیم و بچه‌ها در فرودگاه فقط ساندویچ خوردند.

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز راجع به شرایط این تیم بعد از آمدن فیروز کریمی، اظهار داشت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و ابتدا روی کارهای دفاعی کار کردیم تا شرایط تیم از این بابت بهتر شود. طبیعتاً این زمان را در اختیار داریم تا بتوانیم بیشتر هماهنگ شویم و در نیم‌فصل هم خودمان را تقویت کنیم. مطمئناً در آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.