بارسلونا قبل از رسیدن ماه ژانویه ۳ بازی حساس دارد که اگر بتواند در این ۳ بازی برنده باشد قدمی بزرگ در راه رسیدن به قهرمانی لیگ برداشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه هواداری تیم فوتبال بارسلونا، اسپرت، در گزارشی نوشته که حتی خوش‎بین‎ترین هواداران این تیم هم فکر نمی‎کردند تا اینجای کار بارسلونا با اختلاف ۱۰ امتیاز نسبت به رئال مادرید صدرنشین باشد.

بعد از سوپرکاپ اسپانیا و شکست مقابل رئال مادرید، به نظر می‎رسید جدایی نیمار در تابستان ضربه سنگینی به این تیم زده و البته برعکسش اتفاق افتاد.

حالا این تیم با قهرمانی در ژانویه فاصله زیادی ندارد. آبی و اناری‌ها باید به زودی در لیگ قهرمانان به مصاف یوونتوس بروند و بعد از بازی با یووه با سلتاویگو و دپورتیوو لاکرونیا بازی می‎کنند. اما در راه رسیدن به قهرمانی ژانویه این تیم ۳ بازی حساس پیش رو دارد.

اولین دیدار حساس بازی بارسا مقابل والنسیا است که باید در مستایا برگزار شود و بعد از آن تیم والورده باید در استادیو دلا سرامیکا با ویارئال بازی کند. آخرین بازی حساس هم مقابل رئال مادرید و در ورزشگاه خانگی تیم حریف، سانتیاگو برنابئو است.

قهرمانی در ژانویه نقش مهمی در قهرمانی پایان فصل دارد و ۳ امتیاز هر یک از این ۳ بازی ذکر شده نقشی اساسی در رسیدن بارسا به قهرمانی دارد و اگر بارسلونا در هر ۳ این بازی‌ها برنده شود، و این تیم و رئال هر دو از این به بعد بازی‌هایشان را ببرند، معنی‎اش این است که بارسلونا در آن زمان با اختلاف ۱۳ امتیاز نسبت به رئال صدرنشین می‎ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.