کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مبلغی که فدراسیون فوتبال ایتالیا باید بابت فسخ قرارداد سرمربی‌اش بپردازد مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جامپیرو ونتورا سرمربی تیم ملی ایتالیا که شب گذشته (چهارشنبه) در جلسه هیئت مدیره فدراسیون فوتبال ایتالیا حکم برکناری‌اش صادر شد، بابت فسخ شدن قراردادش از سوی کارفرمایانش رقمی در حدود ۸۶۶ هزار یورو غرامت خواهد گرفت.

ونتورا با وجود ناکامی فاجعه آمیزش – نرسیدن آتزوری به جام جهانی بعد از ۶۰ سال – حاضر نشد از سمت خود استعفا کند و این در حالیست که او در ابتدای سال میلادی جاری قراردادش با فدراسیون فوتبال ایتالیا را تا سال ۲۰۲۰ تمدید کرده بود. البته شانسی که ایتالیایی‌ها آورده‌اند این است که تمدید قرارداد ونتورا تا سال ۲۰۲۰، منوط به موفقیتش برای رساندن آتزوری به جام جهانی ۲۰۱۸ بوده و به این ترتیب او تنها تا پایان مدت قرارداد قبلی‌‌اش یعنی ماه ژوئن سال ۲۰۱۹، حق و حقوقش را خواهد گرفت.

رنزو اولیویری، رئیس اتحادیه سرمربیان ایتالیا در این خصوص به خبرنگاران گفت: قرارداد ونتورا معتبر است و مانند همه مربیانی که اخراج می‌شوند، او حق و حقوقش را خواهد گرفت.

در همین حال شبکه پرمیوم اسپورت ایتالیا اعلام کرده است که فدراسیون فوتبال ایتالیا ۸۶۶ هزار یورو غرامت ونتورا نه به صورت یکجا بلکه به صورت اقساط می‌پردازد تا در صورتی که او تا ماه ژوئن سال آینده هدایت یک تیم باشگاهی را برعهده گرفت، از پرداخت مابقی غرامتش خودداری کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.